YouTube ’da Reklam Vermenin Yararları
YouTube ’da reklam vermenin, hedefleme ve ozelleştirmeden, olculebilirlik ve uygun maliyetlere kadar bircok yararı var. Ancak en onemli artısı aslında en basit olanı: erişim. YouTube reklamlarının markanız icin neler yapabileceğini inceleyelim.
Dijital erişiminizi genişletin Aylık olarak web sitesini ziyaret eden yaklaşık iki milyar YouTube hesap sahibinin yanı sıra, gunde yaklaşık beş milyar video goruntulemesinde pay sahibi olan ancak oturum acmayan YouTube kullanıcısı var. Her video goruntulemede Youtube reklamını, işletmenizin sunduklarıyla ilgilenebilecek insanlara gosterme potansiyeline sahipsiniz.
Soru şu: onları nasıl bulacaksınız?
YouTube ’da reklamlarınızın farklı demografilere sahip kitlelere ulaşmasını sağlamak, bu platformundan yararlanmanın en iyi yoludur.
Gelişmiş Hedeflemeler ile Yeni Muşterilere Ulaşın Yaş, cinsiyet ve coğrafi konum gibi temel tanımlayıcı bilgilerin yanı sıra, mevcut muşterilerinizin ayırıcı ozellikleri neler? YouTube Reklamları ile videoları; konu, kategori ve anahtar kelime ile hedefleme olanağına sahipsiniz. Bu yontemler aracılığıyla, izleyicilere alakalı reklam sunma olasılığını artırabilirsiniz. Ayrıca, yerleşim hedefleme ile reklamlarınızın gorunmesini istediğiniz belirli YouTube sayfalarını tanımlayabilirsiniz.
Bunun gibi hedefleme ozelliklerinin kullanılması, YouTube reklamlarınızın doğru zamanda doğru muşterilerin karşısına gelmesini sağlar.
Hedeflerinize ulaşmak icin reklamları ozelleştirin. YouTube Reklamları; belirli katı kurallara uyması gereken Arama ve Alışveriş Reklamlarının aksine, işletmelere; kullanıcılara yaklaşımlarını secme konusunda daha fazla ozgurluk tanır. Markalar; platformu kendileri ve muşterileri hakkında hikayeler anlatmak, değerli bilgileri paylaşmak, urunlerini acıklamak ve daha fazlasını yapmak icin kullanabilir. Bu geniş secenek yelpazesi, YouTube ’u en dinamik ve esnek reklam platformlarından biri haline getiriyor.
YouTube ’un reklamcılık alanında artıları goz onunde bulundurulduğunda, kucuk buyuk tum işletmeler icin şaşırtıcı derecede ekonomiktir. YouTube reklamlarının reklamcılık veya pazarlamaya ayırdığımız butceden buyuk bir pay alacağı konusunda endişeleriniz varsa, ayrıntılara daha yakından bakmanız gerekir.
YouTube Reklam Maliyeti
Maliyet hedeflediğiniz kitleye, pazarlama hedeflerinize ve videonuza gore değişir.
Goruntulu Reklamlar: 0,30 $ Ortalama Goruntuleme Başına Maliyet (CPV).
Arama: 0.10 $ Ortalama Goruntuleme Başına Maliyet (CPV).
Uygun maliyetli kampanyalar yurutun. Reklamverenler, PPC reklamlarında olduğu gibi yalnızca kullanıcılar reklamlarla bağlantı kurmayı sectiğinde odeme yapar. Arama reklamlarından farklı olarak YouTube reklamlarının bir avantajı var: arama reklamları, tum tıklamaları etkleşim olarak kabul eder. TrueView reklam modeli ise izlemeye devam etmeyi etkileşim olarak sayar. Bu şu anlama geliyor: reklamınızı goren ama ”reklamı gec” butonuna basan kullanıcılar icin para odemezsiniz.
Reklamlarınızın Başarısını Olcun YouTube hesabınızdaki Analytics sekmesinde, reklamlarınızı goruntuleyen kişiler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Bu verilere bakmak, reklamlarınızın başarısı hakkında optimizasyon sureci icin değerli fikirler verir.
Orneğin, şunları oğrenebilirsiniz:
Kullanıcılar YouTube reklamlarınızı ne kadar sure izlediler?
Tam olarak hangi noktalarda reklamı kapatıyorlar?
Analytics sekmesini, reklam modellerinden hangisinin en iyi performansı gosterdiğini belirlemenize yardımcı olmak icin de kullanabilirsiniz. Video kampanya verilerinize daha derine dalmak icin YouTube hesabınızı Google Analytics hesabınıza da bağlayabilirsiniz. Orneğin, YouTube kanalınızdaki sayfalarda; hemen cıkma oranı, sayfa goruntuleme sayısı ve sayfadaki ortalama oturum suresi gibi daha ayrıntılı olcumlere ulaşabilirsiniz.
YouTube’da Reklam Vermenin Yararları
YouTube0 Mesaj
●2 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Sosyal Medya Forumları
- YouTube
- YouTube’da Reklam Vermenin Yararları
-
31-08-2022, 10:19:21