Twitter, telefon numarası ve e-posta adresi gibi kullanıcı verilerini reklam şirketleriyle paylaştığını acıkladı. Şirket, daha sonra reklamları uyarlamak icin kullanıcıların kişisel verilerini kullandığı icin ozur diledi.
Şirket, yaptığı acıklamada, kac kişinin bu durumdan etkilendiğini bilmediğini, ancak 17 Eylul itibariyle konuyu ele aldığını doğruladı.
Twitter, “Gecenlerde guvenlik amaclı bir e-posta adresi veya telefon numarası verdiğinizde (orneğin iki faktorlu kimlik doğrulaması) bu verilerin yanlışlıkla reklam amaclı kullanılmış olabileceğini keşfettik.
Bundan kac kişinin etkilendiğini kesin olarak soyleyemeyiz, ancak şeffaf olma cabasıyla herkesin farkında olmasını istedik. Hicbir kişisel veri ortaklarımızla veya diğer ucuncu şahıslarla harici olarak paylaşılmadı. 17 Eylul itibariyle, bunun gercekleşmesine izin veren ve artık reklamcılık icin guvenlik veya guvenlik amacıyla toplanan telefon numaralarını veya e-posta adreslerini kullanmayan sorunu ele aldık.” dedi.