Acılış sayfanızın optimizasyonu kalite puanını yukseltmede en etkili yontemlerden biridir. Acılış sayfanız her bir reklam grubunuzda hedeflediğiniz anahtar kelimelerinizi barındıran iceriklere sahip olmalıdır. Her reklam grubu icin acılış sayfası tasarlamanız cok zor olsa da alaka duzeyini arttıracak bir calışmadır. Alaka duzeyi yuksek acılış sayfası daha yuksek donuşum sağlamanıza yardımcı olacaktır.
Arama yapan kullanıcılar reklamlarınızı okuduktan sonra bir beklenti icine girer ve sayfanıza tıklar. Beklentilerine cevap veren bir sayfaya geldiklerinde potansiyel muşterileriniz muşteriniz haline gelebilir. Google ’ın acılış sayfanızı gorme şekli ve hangi anahtar kelimelerle alakalı olduğunu kontrol etmeniz gerekiyor.
Google Ads kampanyalarında yapılan en buyuk hatalardan biri tum reklamlarda ziyaretcilerin ana sayfaya yonlendirilmesidir. Acılış sayfası belirttiğiniz anahtar kelimeler ile reklamlarınıza tıklandığında uyumlu olmalıdır.
Ziyaretciler vadettiğiniz sayfada direkt yonlendirilirse kalite puanınız artar ve kullanıcı deneyimi yuksek olur. Bazı durumlarda en uygun sayfa reklam performansınızı yukseltmeyebilir. Bu durumda doğrudan reklam metinlerine ozel acılış sayfaları hazırlayarak ziyaretcileri buradan yonlendirebilirsiniz.
Google Ads Acılış Sayfası Optimizasyonu Yapma
Google Adwords (ADS)0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adwords (ADS)
- Google Ads Acılış Sayfası Optimizasyonu Yapma
-
31-08-2022, 06:20:07