PPC, reklamınız her tıklandığında odeme yaptığınız ‘Tıklama Başına Odeme ’ anlamına gelen populer bir modeldir. CPM, CPC ve CPV Arasındaki Fark Nedir?
CPM: 1000 gosterim başına odediğiniz tutardır.
CPC: Tıklama başına maliyet, her bir tıklama icin odediğiniz tutardır.
CPV: Video izlenme maliyetidir. Daha cok YouTube kampanyaları gibi video pazarlamada kullanılır. Tıklama ve Gosterim Arasındaki Fark Nedir?
Gosterim, ister banner, ister metin bağlantısı isterse bir CTA butonu olsun, hedeflenen kullanıcıların Google Ads reklamınızı goruntuleme sayısıdır.
Tıklama, hedeflenen kullanıcıların reklamınızı tıklama ve web sitenize yonlendirilme sayısıdır.
PPC Pazarlama Nedir?
Google Adwords (ADS)0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adwords (ADS)
- PPC Pazarlama Nedir?
-
31-08-2022, 06:18:45