Google son zamanlarda markalar uzerinde cok etkili olan geliştirmeler yapıyor.

Kolay. Marka sinyalleri oluşturun.

Unutmayın: Google yalnızca bir site sıralama makinesidir (algoritma olarak da bilinir). Gecen yıl Super Bowl reklamında gorduğu Pepsi ’nin bir marka olduğunu bilmiyor.

Markaları online marka sinyallerinden belirlerler ve markaları ciddiye alıyorlar cunku markalara guveniyorlar.

Markalı Alan Adı / Site Adı:​Tam eşleme veya sıralı eşleme alan adlarını unutun. Exact Match Domain guncellemesi, tam eşleşme alanlarının kriz oluşturmadığının cok acık olduğunu belirtti. MostComfortableMaleThongsX.com yerine, ComfyThongs.com ’a gidin.
Markalı bir alana sallamak, benzersiz bir marka olduğunuz mesajını gonderiyor … bazı SEO-saplantılı bir kaybeden bir anahtar kelime icin sıralama yapmaya calışmıyor. Hakkımızda Sayfası​Hakkımızda sayfanızda comert olmaktan kacınmayın.
Gercek markalar, şirketleri, misyon bildirileri vb. hakkında konuşan sayfalar yoğun verilere sahiptir. Oykunuzu anlatan bize ozgu bir sayfa yapın. Aktif Sosyal Medya Hesapları​Tum buyuk markalar Facebook, LinkedIn, Pinterest ve benzeri gibi sosyal mecralarda cok aktif. Kucuk bir site sahibi olsanız bile sosyal hesaplarınızda dolaşmasını sağlayın (ozellikle LinkedIn). Site Adı = Anahtar Kelime​İnsanlar, ister Ikea, ister YouTube veya John Deere olsun, markaları arar. Boyle site backlink aldığınızda Google ’ın sizi bir marka olarak gorduğunu biliyorsunuz, bunun gibi:

Ancak marka olmak icin Fortune 500 ’de olmanız gerekmiyor. Sonuc odaklı site bağlantıları ile backlink oluştururken aynı zamanda kullanıcıların Google ’da markanızı aramasına yardımcı olacağını da unutmayın.
Bunu nasıl yapıyorsun, soruyorsun?
Basit cevap: Muthiş bir site oluştur ? Marka Adı Capa Metin​İnsanlar doğal olarak marka capa metnine sahip markalara bağlanırlar. Yani siteniz Thongs4Less.com ise, bağlantı metniyle bazı backlinkler elde etmeniz iyi olur: “Thongs 4 Less”.