Sezonluk hareketler yayıncılara yeni kitle cekmek ve gelirleri en ust duzeye cıkarmak icin fırsatlar sunar. Tatil mevsimi en buyuk yılın en onemli sezonluk fırsatıdır. Nedenini oğrenelim!



İnternet trafiğindeki buyuk artış (daha yuksek sorgu)
Gectiğimiz 5 yıl boyunca, tatil sezonu internet trafiği, kullanıcılar kendileri ve başkaları icin hediyeler satın almak icin online alışverişe akın ettikce buyudu. Reklamverenler arasında daha yuksek rekabet (daha yuksek sorgu)
Tatil alışveriş sezonu, yılın en yoğun perakende donemidir. Reklamverenler bu sure zarfında, urunlerinin ve markalarının Kara Cuma ve Siber Pazartesi gibi onemli etkinliklerde iyi konumlandırılmasını sağlamak icin daha fazla harcama yapıyor. Orneğin, dunyanın dort bir yanındaki ve ozellikle Asya ’daki tuketicilerin, 2018 ’deki Bekarlar Gunu(Singels ’ Day) ’nun ilk 90 saniyesinde 1 milyar doların uzerinde para harcadığı bildirildi.