2019 ve 2020'deki buyume başarısını gecen yıl da surduren Citroen Turkiye, Avrupa pazarları ve Cin'in hemen arkasında bu alanda 7. sırada yer aldı. Citroen, 2021'de Turkiye pazarında onceki yıla gore yuzde 5 buyuduğunu acıkladı. Gecen yılı binek otomobil segmentinde başarılarla kapatan şirket, C3 Aircross ve C4 ile buyumeyi yakaladı. C3 Aircross'un satışları yuzde 25 artarken, yeni C4 2021'in ortasında Turkiye pazarına giriş yapmasına karşın yılı segmentinin ucuncusu olarak tamamladı ve onemli bir başarı elde etti. Yılı ticari arac satışlarında da rekor buyumeyle kapatan Citroen, Berlingo Van modelinin satışlarını iki kat artırdı. Jumpy 8+1 modelindeki buyume ise uc kata ulaştı. Citroen Jumpy Van'da yuzde 56'lık artış goruldu. Citroen Turkiye Genel Muduru Selen Alkım, otomotiv sektoru icin zorluklarla dolu bir yıl gecirdiklerini, ozellikle cip kriziyle birlikte tedarik zincirindeki problemler sonucunda otomotiv pazarının daraldığını bildirdi. Bu zorlu pazar koşullarında yakaladıkları yuzde 5'lik buyume rakamıyla seneyi 29 bin adet seviyelerine yaklaşarak kapattıklarını ve son 2 yılda gosterdikleri buyume trendini surdurduklerini kaydeden Akım, "Yakaladığımız bu trendle Turkiye otomotiv pazarında markalar sıralamasında 9. basamakta yer aldık. Bu buyumenin arkasında; stratejik urun gamımız, başarılı iletişim planlarımız, hızla buyuyen bayi teşkilatımız ve muşterilerimize verdiğimiz değer var. En başından bu yana markamızın global hedefi olan, muşterilerimizin kalplerine dokunmayı ve onlarla sıcak bir ilişki kurmayı, guclu bayi ağımız yardımıyla başarıyoruz." ifadelerini kullandı.