
Tesla, urettiği elektrikli otomobilleriyle birlikte tum dunyada tanınıyor. Bircok ulkede şirketin aracları aktif olarak kullanılıyor ve kullanıcıları sunduğu teknolojik ozellikler, performans ve yeterli menzil sayesinde cok seviliyor.
Tesla’nın sunduğu menzil normal icten yanmalı motora sahip araclara gore cok yakın. Ancak bazı kullanıcılar şarj etme suresi fazla olduğu icin tek seferde daha fazla menzil istiyor. Yeni kurulan bir girişim tam da bu durumdan rahatsız olan kullanıcılar icin calışıyor.
[h=4]Bir Tesla kullanıcısı, otomobiliyle kripto para madenciliği yaptı![/h] [h=2]Tesla Model S’in menzili Amerikalı bir girişim tarafından artırıldı![/h] Michigan merkezli girişim Our Next Energy (ONE), Tesla Model S uzerinde bir calışmada bulundu. Şirket, otomobili kendi deneysel pilleriyle donattı ve Aralık ayı boyunca prototip ile calışmalarını surdurdu. Şirketin iddialarına gore arac, kendi pilleriyle tek şarj ile 752 mil (1200 km) menzil sundu. Bu menzil değeri şu anki Tesla Model S’in menzil değerinin yaklaşık 2 katı.
Şirket bu sonuca ulaşırken değerleri minimumda tuttuğunu ve ortalama 55 mil hızla suruş yapıldığını soyluyor. Ayrıca bu değerin 3. kişiler tarafından da onaylandığı belirtiliyor. Bu rakam sayesinde şirket dunya rekoru kırdı. En son Mercedes Benz EQS, 422 mil menzil ile rekoru elinde barındırıyordu. Yeni testle birlikte bu rakam neredeyse ikiye katlandı.
ONE CEO’su ve kurucusu Mujeeb Ijaz acıklamasında şu sozlere yer verdi:
“Bugun coğu tuketiciyi geride tutan menzil kaygısını ortadan kaldırarak elektrikli aracların benimsenmesini hızlandırmak istiyoruz. Artık bu kavram kanıtı pilini, surdurulebilir malzemeler kullanarak maliyet ve guvenliği artırırken tek bir şarjla uzun mesafe yolculuklarına olanak sağlayacak Gemini™ adlı yeni bir urune donuşturmeye odaklandık.“

Genel olarak elektrikli otomobil piyasasının buyumesindeki en buyuk engel menzil olarak goruluyor. Şirketlerin sunduğu az menziller kullanıcılar tarafından sevilmiyor ve elektrikli otomobil pazarı bundan dolayı buyuyemiyor. Eğer bu tarz teknolojiler daha fazla yaygınlaşırsa elektrikli otomobil pazarının buyumesini artırılabilir. Peki, sizin duşunceleriniz neler? Sizce elektrikli otomobillerini menzilleri yeterli mi? Yorumlarınızı aşağıda belirtmeyi unutmayın.
Tesla’nın sunduğu menzil normal icten yanmalı motora sahip araclara gore cok yakın. Ancak bazı kullanıcılar şarj etme suresi fazla olduğu icin tek seferde daha fazla menzil istiyor. Yeni kurulan bir girişim tam da bu durumdan rahatsız olan kullanıcılar icin calışıyor.
[h=4]Bir Tesla kullanıcısı, otomobiliyle kripto para madenciliği yaptı![/h] [h=2]Tesla Model S’in menzili Amerikalı bir girişim tarafından artırıldı![/h] Michigan merkezli girişim Our Next Energy (ONE), Tesla Model S uzerinde bir calışmada bulundu. Şirket, otomobili kendi deneysel pilleriyle donattı ve Aralık ayı boyunca prototip ile calışmalarını surdurdu. Şirketin iddialarına gore arac, kendi pilleriyle tek şarj ile 752 mil (1200 km) menzil sundu. Bu menzil değeri şu anki Tesla Model S’in menzil değerinin yaklaşık 2 katı.

ONE CEO’su ve kurucusu Mujeeb Ijaz acıklamasında şu sozlere yer verdi:
“Bugun coğu tuketiciyi geride tutan menzil kaygısını ortadan kaldırarak elektrikli aracların benimsenmesini hızlandırmak istiyoruz. Artık bu kavram kanıtı pilini, surdurulebilir malzemeler kullanarak maliyet ve guvenliği artırırken tek bir şarjla uzun mesafe yolculuklarına olanak sağlayacak Gemini™ adlı yeni bir urune donuşturmeye odaklandık.“

Genel olarak elektrikli otomobil piyasasının buyumesindeki en buyuk engel menzil olarak goruluyor. Şirketlerin sunduğu az menziller kullanıcılar tarafından sevilmiyor ve elektrikli otomobil pazarı bundan dolayı buyuyemiyor. Eğer bu tarz teknolojiler daha fazla yaygınlaşırsa elektrikli otomobil pazarının buyumesini artırılabilir. Peki, sizin duşunceleriniz neler? Sizce elektrikli otomobillerini menzilleri yeterli mi? Yorumlarınızı aşağıda belirtmeyi unutmayın.