Hepsiburada Urunum Hasarlı Geldi

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo gorevlisinin yanında acıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolunuz onemlidir.

Hasarlı olması halinde;
-Kargo gorevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak urunde hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan urunlerde (Beyaz eşya, televizyon vb. elektronik veya buyuk urun) kargo paketini yetkili servis acmalıdır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yetkili servisle iletişime gecerek kurulum icin randevu almalısınız. Hasarın; yetkili servis kurulumu esnasında fark edilmesi halinde yetkili servise hasar bildirimine dair servis raporu hazırlatmalısınız.
-Ardından bu tutanak veya servis raporunuz ile birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından Talep Oluştur - Urun hasarlı geldi, tutanak ve servis raporu var' adımını secerek 14 gun icerisinde iade talebi oluşturun.
-Tutanağın/raporun gorselini talebinizin icerisine eklemeyi unutmayınız.
-Sistem tarafından size verilen ucretsiz iade kargo gonderi kodu ile 7 iş gunu icerisinde urununuz ve tutanağın/raporun aslını tarafımıza gondermelisiniz.

Hepsiburada Kargo Kutusu Boş veya Hasarlı Geldi

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo gorevlisinin yanında acıp kontrol etmeniz onemlidir.
Kutunuzun boş olması veya size ait olmayan bir urun olması halinde; kargo gorevlisine Durum Tespit Tutanağı hazırlatmalısınız.
Urunun size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gun icerisinde tutanağınız ile birlikte bize ulaşabilirsiniz.