Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bolumunde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statusunde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
“Hesabım” bolumunde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statusundeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gonderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata gecerek:
a. MNG Kargo icin 444 06 06
b. Yurtici Kargo icin 444 99 99
c. AGT Cağrı Merkezi icin 0850 480 76 77
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
“Hesabım” bolumunde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.
• Adres değişikliği talebi olması halinde urunler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menusu altından adresinizi değiştirebilirsin.
• Urunler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Muşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata gecerek iletebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi kargo firmalarına iletiyoruz ancak yoğun oldukları donemlerde talebimizi gercekleştiremedikleri zamanlar olabiliyor. Horoz Lojistik ile taşınan urunlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.
Trendyol Sipariş Teslimat Adresi ve Alıcı Adı Değiştirme
Pazaryerleri0 Mesaj
●39 Görüntüleme
- ReadBull.net
- E-Ticaret ve Dijital Alışveriş
- E-Ticaret Forumu
- Pazaryerleri
- Trendyol Sipariş Teslimat Adresi ve Alıcı Adı Değiştirme
-
21-01-2021, 04:57:07