Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bolumunde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statusunde ise iptal yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri icin “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bolumundeki adımları izleyin.

Siparişim iptal edilmiş

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin soz konusu olması halinde guvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir ve uyelik hesabınız askıya alınabilir. Siparişinizin iptal edilme nedenini uyelik e-mail adresinize gonderilen mailden de oğrenebilirsiniz.
Hesabınıza tekrar erişebilmek icin aşağıdaki iletişim kanalından bizimle irtibata gecin.
“Hesabım” bolumunde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu