Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bolumunde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statusunde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin.
•“Hesabım” bolumunde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya verildi ” statusunde ise değişiklik yapılamaz.
Şirket adına fatura kestirmek istiyorum.
• trendyol’dan yapılan alışverişlerde sadece kişi adına fatura duzenlenebilir.
Faturam veya satın aldığım urunler koli dışında gorunecek mi?
• Kargo paketinizin dışında sadece gonderen ve alıcı bilgileri yer alır.
• Satın aldığınız urunler veya faturanız kargo paketi dışından gozukmez.
Faturam bana ayrıca gonderilecek mi?
• Urunu sepetinize eklediğinizde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” secili olarak gelir.
• “Fatura adresim aynı” seceneğini ile devam etmeniz durumunda urun ve fatura birlikte gelir.
• “Fatura adresim aynı” seceneğini kaldırırsanız urun teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gonderilir. Faturanız ise, hesabınızda kayıtlı mail adresinize gonderilir.
Garanti belgesi ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Eğer garanti belgeniz urun ile birlikte ulaşmadı ise aşağıdaki kanallardan talep edebilirsiniz.
•“Hesabım” bolumunde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
Trendyol Sipariş Fatura Sıkca Sorulan Sorular
Pazaryerleri0 Mesaj
●44 Görüntüleme
- ReadBull.net
- E-Ticaret ve Dijital Alışveriş
- E-Ticaret Forumu
- Pazaryerleri
- Trendyol Sipariş Fatura Sıkca Sorulan Sorular
-
21-01-2021, 04:56:14