Yıllardır hem Turkiye’de hem de Arjantin, Brezilya gibi ulkelerde cok ciddi televizyonculuk başarılarına imza atan Acun Ilıcalı ve ekibi Acun Medya, 2021 itibarıyla Exxen ile dijital platform alanına da giriş yaptı. Bir suredir icerikleri duyurulan Exxen, 1 Ocak 2020’de kullanıma acılır acılmaz ciddi eleştiriler almaya başladı.
Exxen’in en cok eleştiri alan noktası fiyatlandırma modeli oldu. Kullanıcılara aylık 9,90 TL’lik ve reklam iceren abonelik seceneği sunulurken, tamamen reklamsız deneyim isteyenler ise ayda 19,90 TL abonelik ucreti odeyecekler. Exxen'in iceriklerinde ağırlıklı olarak YouTuberların olması nedeni ile kullanıcılar, bu durumu ucretsiz YouTube ve reklamsız YouTube Premium’a benzetiyorlar.
Platformun onemli eleştriler aldığı bir diğer nokta ise teknik yapısı. Twitter’da Exxen’in arayuz ve teknik altyapısına dair goruşlerini dile getiren coğu uzmana gore Exxen, henuz tamamlanmadan kullanıma acılan bir platform. Sosyal medyada yapılan ve dikkat ceken eleştirileri derledik.
[h=2]Exxen'in iceriklerine ve abonelik paketlerine dair ilk eleştiriler:[/h]








[h=2]Exxen'in teknik altyapısına dair ilk eleştiriler:[/h]