
ABD merkezli teknoloji Google, mobil uygulamalar icin sunduğu internet aramaları hizmetinde yeni bir ozelliği test etmeye başladı. Bu ozellik, Google'da arama yapan bir kullanıcının, Instagram ve TikTok'taki videoları doğrudan gorebilmesini sağlıyor. Boylelikle sosyal medyanın en guclu temsilcileri, Google'ın icine tabiri caizse entegre edilmiş olacak.
Google'ın test etmeye başladığı ozellik, arama sonuclarının uzerine TikTok ve Instagram'daki videoları yerleştiriyor. Yani bir kullanıcı, yaptığı aramayla ilgili hem kısa videolara hem de diğer sonuclara ulaşabilecekler. Şu an icin oldukca kısıtlı bir kullanıcı kitlesiyle test edilen ozelliğin, tum kullanıcılara ne zaman sunulacağı henuz bilinmiyor.
[h=2]Google'ın test ettiği yeni ozellik işte boyle gorunuyor[/h]

Aslına bakacak olursak Google, kendine ait olan YouTube'daki videoları arama sonuclarında doğrudan gosteriyor. Ancak test edilen yeni ozellik, bunun kapsamını genişletiyor. Bu ozellik sayesinde kullanıcılar, aradıkları bir konu etiketi ya da terimle ilgili Instagram ve TikTok videolarına da doğrudan ulaşma imkanı yakalamış olacaklar.
Yazılımcılar tarafından keşfedilen ozellik, Google tarafından da doğrulandı. TechCrunch'a konuşan bir Google sozcusu, boyle bir ozelliğin gercekten de var olduğunu ancak şu an icin erken aşamada olduğunu ifade etti. Yani bu ozelliği kullanabilmek icin bir sure daha beklememiz gerekecek.