
Turkiye'nin onde gelen kadın giyim firmaları arasında yer alan ve alanında Turk modasına yon veren markalardan olan Secilstore, b2b e-ihracata ağrılık vererek Avrupa pazarlarında daha cok yer almayı hedefliyor.
Firmanın Dış Ticaret Direktoru Cağrı Gungor, "1981 yılında 9 personel ile yola cıkan, ilk olarak etek ve pantolon uretimi yapan ve bugun Secilstore markasına ulaşan firmamız yıllık 650-700 bin parca uretim kapasitesine ulaştı. Markamız şimdi de ayakkabı sektorune girdi. Bu alanda da tıpkı giysi grubunda olduğu başarılı olacağız. Yurt icindeki başarılı grafiğimizi şimdi de tum Avrupa mağazalarına yaymak istiyoruz. Bu nedenle e-ihracatın b2b kanalına ağırlık vereceğiz" dedi.
Marka urunler ihracatında tanıtım ve ihracat istihbaratının onemli olduğunu vurgulayan Gungor, "Markalar tanıtım yaparlarken hangi elektronik platformlarda yer aldıklarına cok ozen gostermeliler. Tanınmış bir Turk markası iseniz yer aldığınız e-ihracat doğru secilmelidir. Biz bu alanda Turkiye'nin Dunya'da tanınmış b2b platformu TurkishExporter'i sectik. Hem marka toptan b2b muşterilerimize ulaşacağız hem de ticari istihbarat buradan yapacağız. Bircok mağazalar zincirine ve e-ticaret pazaryerlerine bu noktadan tanıtım gercekleştireceğiz" şeklinde konuştu.
Her gecen gun kadın modasına yonelik yeniliklere bir yenisini eklediklerini, marka portfoylerinde Secilstore markasının yanı sıra Galak-xi ve SCL giyim markalarının da yer aldığını belirten Gungor, şunları soyledi:
"Şu anda ulke genelinde 45 adet mağazamız bulunmaktadır. Ozgun tasarımlarımızla modern kadının yaşam tarzına ilham veren, sezonun modasını ve dunya trendlerini iceren yaklaşık 600 parcalık koleksiyonumuz bulunmaktadır. Yurt icinde ulaştığımız seviyeyi kısa zamanda Avrupa'da yakalayacağız." - İSTANBUL

