
Balıkesir'in Edremit Belediyesi Ozel Kalem Muduru ve Belediye Sozcusu Tayfun Canlı, Koronavirus salgını ile ilgili belediyede ki vakaları ile ilgili bilgilendirme yaptı. Tayfun Canlı, Belediye Meclis Uyeleri ve personelde de viruse yakalananlar olduğunu acıkladı.
Canlı yaptığı acıklamada, "Edremit Belediyesi olarak pandemi surecinde vatandaşlarımıza kesintisiz bir şekilde en iyi hizmeti sunabilmek icin calışıyoruz. Temizlik işlerinden sağlık hizmetlerine, sosyal yardımlardan dezenfeksiyona kadar tum birimlerimiz halkımıza hizmete devam ediyor. Belediye personelimiz ise ilgili Cumhurbaşkanlığı genelgesi doğrultusunda Başkanımız Selman Hasan Arslan'ın talimatı ile esnek calışma sistemine gecti. Mesai saatlerimizde ilgili İcişleri Bakanlığı genelgesi ve Balıkesir Valiliği kararı uyarınca 10.00-16.00 olarak değiştirildi.
Ancak tum uygulamalara ve alınan onlemlere rağmen meclis uyelerimiz ve calışma arkadaşlarımızdan pozitif vakalar cıkmaya başladı. Son surecte maalesef 2 Belediye Meclis Uyemiz pozitif cıktı, bir meclis uyemizde semptomlar gosterdiği icin test yaptırdı. Ayrıca Mali Hizmetler Mudurluğumuz ile Basın ve Sosyal Medya Birimizde birer arkadaşımız pozitif olduğu icin bu servislerde ki arkadaşlarımız komple karantina altına alındı ve servisleri kapatmak zorunda kaldık. Bu servislerimiz uzaktan calışma sistemi ile arkadaşlarımız evlerinden gorevlerini yerine getiriyor. Ayrıca Sağlık İşleri Mudurluğu'nden bir, Motorlu Vasıtalardan bir arkadaşımızda pozitif cıktı. Pozitif cıkan arkadaşlarımızın takip, tetkik ve tedavileri evlerinde devam ediyor" dedi.
Ozel Kalem Muduru ve Belediye Sozcusu Tayfun Canlı, Edremit Belediyesi'nin 24 saat vatandaşın hizmetine devam ettiğini belirterek "Belediye Başkanımız Selman Hasan Arslan talimatları doğrultusunda calışma arkadaşlarımız icin gerekli onlemler alınırken vatandaşın hizmete ulaşımında hicbir aksaklığa yer verilmiyor. Esnek ve donuşumlu calışmayla beraber nobet sistemi ile 24 saat boyunca gorevimize devam ediyoruz. Belediyeye gelemeyen vatandaşlarımız icin biz her turlu hizmeti ve ihtiyaclarını kapılarına kadar ulaştırıyoruz" dedi.
Edremit Belediyesi olarak vatandaşların evlerinden cıkmadan belediye ile ilgili her turlu iş ve işlemlerini internet uzerinden yerine getirebilecekleri teknik altyapının hazır ve uygulamada olduğunu da kaydeden Canlı, "Belediyemizin internet sitesi uzerinden vergilerden, imar durumuna, online odemelere kadar her turlu işlemi kolaylıkla yapabilirler. Ayrıca 24 saat hizmet veren 444 85 10 numaralı cağrı merkezimizden ulaşabilir ve her turlu işlemlerini gercekleştirebilirler" dedi. - BALIKESİR
