
Bölüm 1 Turistlerin Özgüven Düzeyleri ve Destinasyonda*Algıladıkları Riskler Arasındaki İlişki:Kuşadası Örneği
Bölüm 2 Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Yeteneklerinin*Öncülerinden Müşteri İlişkileri Oryantasyonu ve*Konaklama İşletmelerinde Uygulama
Bölüm 3 Seyahat Acentalarında Müşteri Şikâyet Yönetimi
Bölüm 4 Turizm İşletme Mutfaklarında Fonksiyonel Gıdaların*Kullanılma Potansiyeli ve Fonksiyonel Gıda Kavramı
Bölüm 5 Gastronomi Turizminde Bir Beslenme*Engeli Olan Çölyak ve Yöresel Ürünlerin*Glutensiz Olarak Üretilmesi: Konya Tandır Ekmeği Örneği
Bölüm 6 Turizm Sektöründe Endüstri 4.0 Uygulamaları
Bölüm 7 Otel İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı:*Kavramlar ve Uygulama Alanları
Bölüm 8 Otel İşletmelerinde Gelir Yönetimi Uygulamalarının*Değerlendirilmesi
Bölüm 9 Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Dematel*Yöntemi ile Tedarikçi Seçiminin Uygulanabilirliği
Bölüm 10 Geleneksel Kültür Miras Ürünü Aleppo Soap*(Defne Sabunu)’Un Turistik Ürüne Yolculuğu
Bölüm 11 Turizm ve Türk-Japon Dostluğu
Bölüm 12 Turizm Endüstri ve İşletmelerinde Paradigma*Değişimi Ve Sezgisel Kararların Önemi*Bölüm 13 Denizli’de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif
*
(Tanıtım Bülteninden)
*
*
Kitap Adı: Güncel Turizm Araştırmaları Yazar: Mehmet Sarıoğlan Yayınevi: Akademisyen Kitabevi Hamur Tipi: 1. Hamur Sayfa Sayısı: 201 Ebat: 16 x 24 İlk Baskı Yılı: 2020 Baskı Sayısı: 1. Basım Dil: Türkçe Barkod: 9786052588611