
Ýstanbul Sabiha Gökçen Uluslararasý Havalimaný, duty free markasý Dufry ile yoluna devam ediyor.
Ýstanbul Sabiha Gökçen Uluslararasý Havalimaný, Kasým 2020'de*duty free operatörü Dufry'e kapýlarýný açtý. Ýstanbul'un en yoðun ikinci havalimaný olan ÝSG, 2019'da 35,6 milyon yolcu aðýrladý ve 2009 - 2015 yýllarý arasýnda peþ peþe yedi yýl Avrupa'nýn en hýzlý büyüyen havalimaný seçildi. ÝSG, bu yýl dünyayý etkisi altýna alan koronavirüs salgýnýna raðmen Avrupa'nýn en fazla yolcu aðýrlayan 10 havalimaný arasýnda yer almaya devam ediyor.*Ýstanbul Sabiha Gökçen, Dufry'ye de perakende varlýðýný geniþletmek için güçlü bir önerme sunuyor.
"BU ÝÞ BÝRLÝÐÝ HER ÝKÝ TARAFA DA KAZANÇ SAÐLAYACAK"
Sabiha Gökçen Havalimaný'nýn*Dufry'nin itibarýndan yararlanmayý hedeflediðini belirten Malaysia Airports Grup CEO'su Dato' Mohd Shukrie Mohd Salleh, "Bu iþ birliði her iki tarafa da kazanç saðlayacak. Dufry'nin aramýza katýlmasýyla tanýnmýþ uluslararasý ve yerel markalarýn ürün çeþitliliði sayesinde havalimanýnda daha kapsamlý bir seçki sunabilecek, ileri teknolojili mükemmel bir alýþveriþ deneyimi yaþatabileceðiz. Dufry duty free maðazalarý da dijital teknolojiyle bu deneyimi ileriye taþýyacak. Öte yandan, Sabiha Gökçen Havalimaný'nýn 22 milyonluk bir nüfusa hizmet verme potansiyeli ve hýzla büyüyen bir þehir havalimaný olarak ünü de Dufry'ye güçlü bir müþteri tabaný kazanma ve Türkiye'deki konumunu saðlamlaþtýrma fýrsatý saðlayacak."
Dufry, sekiz maðazadan oluþan toplam 3.900 metrekarelik bir perakende alanýna sahip olacak. Bu maðazalarda içki, tütün, parfüm ve kozmetik, ayrýca aksesuar ve þekerleme gibi temel duty free kategorilerinde ürünler satýþa sunulacak. Türkiye'nin kültürel mirasýný ve spesiyalitelerini sergileyen bir ortam yaratacak yerel yiyecek ve hediyelik eþya markalarýndan oluþan rafine bir seçki de alýþveriþ deneyimini bütünleyecek ve geliþtirecek.

