Snapchat, rakip uygulamalarda uzun zamandır kullanılan bir özelliği uygulamasına entegre etti. Artık içerik oluşturucular, kendi profillerinde abone sayılarını sergileyebilme ve kullanıcılara, takipçileri ve izleyicileri hakkında bilgiler vermesini sağlayacak.

Şirket aynı zamanda platformdaki kullanıcılara kitleleri hakkında daha fazla bilgi veren ve markalarla koordinasyon kurmalarına yardımcı olan içerik oluşturucu profillerini geçtiğimiz Eylül ayında tanıtmıştı. Böylelikle şirket daha fazla etkileşim alarak insanların iş için fırsat olarak gördüğü bir platform haline gelmek istemişti.



Snapchat yetkilisi konuyla ilgili; ?İçerik oluşturucu topluluğumuzdan gelen geri bildirimleri dinledik ve birçoğu Snapchat?teki toplulukların ne kadar büyük olduğunu görme seçeneğine sahip olmak istediklerini belirtti. Bu yüzden biz de abone sayılarını görünür kılmayı kararlaştırdık. İçerik oluşturucular bu özelliği ayarlardan diledikleri gibi açıp kapatabilecek? ifadelerini kullandı.