Sanal dunya, bilgiyi hızla ve yaratıcı bir icerikle dikkat cekici olarak geniş alanlara yansıtan ozelliğiyle, şirketler icin kurum kulturlerini ifade etmek, kurumsal markalarını anlatmak, imajlarını oluşturmak ya da basınla ilişkilerini yurutmek icin vazgecilemez bir ortamdır. Bu bağlamda "İnternet kullanımı ve sanal dunyada işletmelerin varlık gostermeleri hem yonetim anlayışları hem de pazarlama stratejileri acısından temel bir işletme felsefesi olarak kabul edilmesi gereken bir olgu haline gelmektedir."

Sanal dunya, kurumların kendilerini yansıtmaları icin sağladığı pazarlama iletişimi olanaklarının yanı sıra, bilginin doğruluğunun denetlenememesi ve kontrolsuz yayılma hızı nedeniyle, kurumları krizlere surukleyen tehditlerle dolu bir ortam haline de gelebiliyor. Halkla ilişkiler ve reklamcılık uzmanı dort akademisyen tarafından yazılan bu kitapta, kurumların sanal dunyada var olma gerekliliği dile getirilirken, kurumların pazarlama iletişimi stratejilerinde sanal dunyadan nasıl yarar sağlayabileceklerine dair oneriler, uygulamalı orneklerle sunuluyor.



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2009


Dili: Turkce
Yayınevi: Say Yayınları
Kitap Adı: İnternet Cağında Kurumsal İletişim Hazırlayan: Ebru Uzunoğlu , Ferah Onat Yayınevi: Say Yayınları İlk Baskı Yılı: 2009 Dil: Turkce Barkod: 9789754688467