En cok kullanılan sosyal medya sitelerinden birisi Instagram'dır. Facebook'u gectiği duşunulen instagramın kullanıcı sayısı bir hayli yuksektir. Kullanıcılar instagram hesabını kapatmak isteyebilirler. Kapatmanın yanı sıra dondurmak da isteyebilir. Peki instagram hesap dondurma nasıl yapılır? İnstagram dondurma yapmak?
[h=3]2020 İNSTAGRAM HESAP DONDURMA NE İŞE YARAR?[/h]Sosyal medyadan biraz uzaklaşmak isteyenler hesabını dondurabilirler. İnstagram dondurma işlemi hesabı tamamen kalıcı silmemektedir. Eğer bir muddet instagramı kullanmak istemezseniz hesabınızı dondurabilirsiniz. Sonradan eğer hesabınıza girmek isterseniz dondurmayı kaldırabilir ve hesabınızı kullanıma acabilirsiniz. Yani gecici hesap dondurmak icin instagram dondurma yapmanız gerekiyor. Şimdi resimler eşliğinde instagram hesabı dondurma nasıl yapılır onu oğrenelim.

[h=3]İNSTAGRAM HESAP DONDURMA NASIL YAPILIR? (RESİMLİ ANLATIM)[/h]1-) İnstagram hesabını dondurmak icin oncelikle instagram'ın resmi sitesine giriyoruz ve hesabımıza giriş yapıyoruz. İster masaustunden giriş yapın, isterseniz de mobilden giriş yapın. Her iki turlu de hesap dondurma yapabilirsiniz.
2-) Hesaba giriş yaptıktan sonra kendi profil sayfanızı acın. Yani en sağ ust taraftaki butona tıklayarak kendi profil sayfanızı acabilirsiniz. Profil sayfanızı actıktan sonra hesap isminizin yanında "Profili Duzenle" butonu var. Oraya tıklıyoruz.
3-) Akabinde sol tarafta bircok menu acılacak. Bu menulerden en ustteki "Profili Duzenle" kısmına geliyoruz ve buradan en altta yer alan "Hesabımı gecici olarak kapat" linkine tıklıyoruz.
4-) Sonrasında "Hesabını Gecici Olarak Kapat" sayfası karşımıza gelecek. Burada instagram bize "Hesabını neden kapatıyorsun?" şeklinde soru soracaktır. Burada aşağıdaki cevaplardan birini secmeniz gerekir:
Takip edecek kişileri bulamıyorum.
Cok zamanımı alıyor.
Gizlilikle ilgili endişeler.
Ara vermek istiyorum.
Bir şeyi kaldırmak istiyorum.
Cok fazla reklam var.
İkinci bir hesap actım.
Kullanmaya başlamakta zorlandım.
Başka bir şey.
Bu cevaplardan birisini secip diğer aşamaya geciyoruz.
5-) Sonrasında "Devam etmek icin lutfen şifreni tekrar gir" kısmı karşımıza cıkacak. Burada şifremizi tekrar yazıyoruz. Ardından "Evet" butonuna basarsanız instagram hesabınızı gecici olarak dondurmuş olursunuz.
6-) Boylelikle gecici dondurmayı yapmış oluyoruz. İstediğiniz zaman tekrardan instagrama girerek dondurduğunuz hesabı geri acabilirsiniz.
Boylelikle instagram hesabınızı dondurmuş olursunuz.
[h=3]INSTAGRAM DONDURMA LİNKİ NEDİR?[/h]Dilerseniz hic bu adımlarla uğraşmadan direkt olarak instagram dondurma linkine tıklayarak dondurma sayfasını acabilirsiniz.
https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary/Yukarıdaki linke tıklayarak hızlı bir şekilde instagram dondurma işlemi yapabilirsiniz.
[h=3]DONDURULAN İNSTAGRAM HESABI NASIL TEKRAR GERİ ACILIR?[/h]Dondurmuş olduğunuz instagram hesabını geriye acmak icin hesabınıza normal instagrama giriş yaparmış gibi girmeniz gerekiyor. Ardından tekrar instagram hesabınız aktif hale gelecektir. Tekrardan dondurma yapmak icin yukarıda anlattığımız adımları uygulamanız gerekmektedir.
En guncel 2020 instagram dondurma bu şekilde yapılmaktadır. Eğer daha hızlı bir yontem olursa yazımızı guncelleyeceğiz.
[h=3]İNSTAGRAM NEDİR?[/h]Instagram, sosyal medyada ucretsiz fotoğraf ve video paylaşma uygulaması. Ekim 2010'da kurulduğunda, kullanıcılarına cektikleri bir fotoğraf uzerinde dijital filtre kullanma ve bu fotoğrafı Instagram'ın da dahil olduğu, sosyal medya servisleri ile paylaşma imkÂnı tanımıştır. Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulan Instagram Nisan 2012 yılında Facebook tarafından 1 milyar dolara satın alındı. 6 Eylul 2012'de Instagram ile Facebook arasındaki anlaşma, 300 milyon dolarlık nakit satın alma fiyatı ve 23 milyon hisse senedi ile resmen kapandı.
Facebook'a satılmadan once 30 milyon kullanıcısı olan Instagram'ın Eylul 2017 itibarıyla 800 milyon kullanıcısı bulunmaktadır. 20 Haziran 2018'de San Francisco'da duzenlenen etkinlikte Instagram'ın 1 milyar kullanıcı sayısına ulaştığı acıklandı ve yeni nesil televizyon IGTV tanıtıldı.
[h=3]İNTAGRAM TARİHİ NEDİR?[/h]Instagram, ilk kez Burbn olarak San Francisco'da geliştirilmeye başladı. Bu, Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından oluşturulan bir mobil check-in uygulaması idi. Burbn'nin Foursquare'e cok benzediğini fark eden Systrom ve Krieger, uygulamalarını fotoğraf paylaşımına odakladı. İsim olarak "instant camera" (polaroid fotoğraf makinası) ve "telegram" (telgraf) kavramlarının bir parcası olarak uygulamanı yeniden adlandırdılar.
İlk Instagram gonderisi, 16 Temmuz 2010'da Mike Krieger tarafından yayınlanan South Beach Limanı'nın bir fotoğrafıydı. 6 Ekim 2010 yılında, Instagram iOS uygulaması resmi olarak App Store uzerinden yayınlandı. Şubat 2011'de Instagram'ın Benchmark Capital, Jack Dorsey, Chris Sacca (Capital fonu aracılığıyla) ve Adam D'Angelo dahil olmak uzere ceşitli yatırımcılardan Seri A fonunda 7 milyon dolar topladığı bildirildi. Nisan 2012'de Instagram, 500 milyon dolarlık değerleme ile risk sermayedarlarından 50 milyon dolar topladı.
3 Nisan 2012'de Instagram, Android telefonlara yonelik uygulamasının bir surumunu yayınladı ve bir gunden kısa bir sure icinde bir milyondan fazla indirildi. 2013 Mayıs ayında Instagram, bir kullanıcının profilinde etiketlendiği her resmi listeleyen yeni bir sekme olan fotoğraf etiketleme ve "Sizin Fotoğraflarınız" ozelliğini, Haziran ayında 15 saniyelik video paylaşımını başlattı. Aralık 2013 yılında Instagram, kullanıcıların ozel olarak belirli kişilere mesaj ve dosya gondermesine olanak tanıyan bir ozellik olan Direct'i sundu. Mart 2014'te Instagram, Facebook Places'ı kullanmak icin teknolojiyi test etmeye başladı. Ekim 2015 yılında Instagram, Boomerang'ı başlattı. Mayıs 2016 yılında Instagram, tam yeni guncellenmiş bir simge ve uygulama tasarımının yanı sıra yeni bir gorunum, ayrıca işletme, tanıtım ve pazarlama araclarını tanıttı. 2016 yılın Ağustos ayında Instagram Hikayeler ozelliğini, Kasım ayında canlı yayın, ayrıca Instagram Direct ozelliği icin kaybolan fotoğraf ve videoları da başlattı, 6 Aralık 2016'da yorum beğenisini tanıttı. Haziran 2018 yılında Instagram, YouTube ile rekabet etmeyi amaclayan bir video platformu olan IGTV'nin lansmanını, Temmuz 2020 yılında ise, TikTok ile rekabet etmek icin tasarlanmış kısa bicimli bir video ozelliği olan Reels'ı duyurdu.