Bizim Toptan Satış Mağazaları, bu yılın 9 ayında satış gelirlerini gecen yılın aynı donemine gore yuzde 16 artarak 3,9 milyar TL'ye yukseltti.
Bizim Toptan Satış Mağazaları tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yapılan acıklamaya gore, organize ve cok kanallı satış yonetimi stratejisi doğrultusunda Bizim Toptan'ın toplam satış gelirleri 2020'nin dokuz ayında pandemiye rağmen, gecen yılın aynı donemine gore yuzde 16 artarak 3,9 milyar TL'ye ulaştı.

Cok kanallı satış stratejisiyle pandemi doneminde tum muşteri gruplarının ihtiyaclarını kesintisiz karşılayan, aynı zamanda pandeminin ev dışı tuketim sektorune etkilerini de başarılı bir şekilde yoneterek, guvenli, hızlı ve avantajlı alışveriş imkanı sunan Bizim Toptan'ın muşteri sayısı da yuzde 19 artarak 1,9 milyon kişiye yukseldi.
Şirket, 2020'nin 9 ayında 19 milyon 464 bin 50 TL konsolide net kar elde etti.
Acıklamada goruşlerine yer verilen Bizim Toptan Ust Yoneticisi (CEO) Huseyin Balcı, pandemi doneminde aldıkları onlemler sayesinde tedarik zincirinin operasyonuna başarılı şekilde devam ettiklerini belirtti.
Mağazalarında ust duzey onlemleri ilk gunku gibi ciddiyetle uygulamaya devam ettiklerini aktaran Balcı, "Reyon gezmeden, daha az temasla, daha hızlı ve avantajlı şekilde alışveriş yapmak isteyen muşterilerimizin ihtiyacını Tıkla Gel Al hizmetimizle karşılıyoruz. İnternetten ve mağazadan alışveriş yapmanın en iyi yonlerini bir arada sunduğumuz bu sistem buyuk ilgi goruyor. Urun ceşitliliğimizi de bu donemde markalı urunlerin yanı sıra 300'u aşkın ozel markalı urunumuzle artırıyoruz. Hızlı buyumemizde bin 64 iş ortağıyla anonim şirkete donuşen SEC Market iş kolumuzun da onemli bir etkisi var. Bizim Toptan olarak, muşterilerimize kendilerini guvende ve avantajlı hissettirecek bir cozum ortağı olmaktan mutluluk duyuyoruz." ifadelerini kullandı.
Kaynak: Anadolu Ajansı / Burhan Sansarlıoğlu