Merhaba sevgili Turk Hack Team Ailesi, bu konumda sizlere Google Ads Teklifleric hakkýnda bilgi vermek, yaptýðým araþtýrmayý ve bilgilerimi sunmak için bir yazý hazýrlamaktayým. Umarým herkes adýna yararlý ve güzel bir konu olacaktýr.






Google Ads Teklif Stratejileri



Manuel TBM (Týklma Baþýna Maliyet) Teklifi

Manuel TBM Teklifi, adýndan da anlaþýlacaðý gibi tüm tekliflerinizi manuel olarak yönetmenizi saðlayan bir teklif stratejisidir. TBM Teklifi
uzmanlar olarak en çok tercih edilen tercihtir fakat ciddi bir zaman gerektirmektedir. Bunun dýþýnda tüm kontrolün sizin üzerinde olmasý gibi zorluklarý da vardýr. Tabiki iyi yönleri de bulunmaktadýr. Örneðin, bütün anahtar kelimeleri birden fazla metrik üzerinde deðerlendirme imkanýný da bize sunmasý gibi avantajlarý vardýr. Reklamlarýnýzýn alacaðý her týklama için maksimum ödemek istediðiniz tutarý her bir anahtar kelimeniz özelinde belirlersiniz. Reklamlarýnýz belirlediðiniz TBM teklifi kapsamýnda açýk artýrmaya girer ve reklamlarýnýz bir sýralama konumu elde eder.







Geliþtirilmiþ TBM Teklifi

Eðer Google Ads hesabýnýzda etkin bir dönüþüm takibi varsa ve manuel TBM teklif stratejisini kullanýyorsanýz sistem size geliþtiriþtirilmiþ TBM teklifini etkinleþtirmeyi sunabilir. Bu stratejiyi seçtiðinizde Google tarafýndan teklifleriniz test sürecine sokulur. Algoritma anahtar kelimelerin dönüþüm saðlama olasýlýklarýna göre tekliflerinizi arttýrýr ya da azaltýr. Yani aslýnda geliþtirilmiþ TBM teklifi için anahtar kelimelerinizin üzerinde manuel teklif verilmesini engeller.





Geri Dönüþ ve Yanýtlarýnýz Bekliyorum. Benim için önemliler. :))


Konum bu kadardý arkadaþlar, hepinize vaktinizi ayýrdýðýnýz okumaya uygun görüp de okuduðunuz için teþekkür ediyorum. Saygýlarla iyi forumlar.. :mml







Yararlanýlan kaynaklar; bkz