************************************
Telefonunuzun şarjı azaldığında, arabanızın benzini bitmeye yaklaştığında size bildirim gelmediğini düşünün. Evet çok kötü! Google Analytics‘te özel uyarılar oluşturarak yukarıda bahsetmiş ve daha fazla özelleştirebileceğimiz hataları, sıra dışı dalgalanmarı 24 saat içerisinde görebilirsiniz.
************************************
Özel uyarılara Intelligence Etkinlikleri menüsünden ulaşabilirsiniz. Google Analytics’in standart olarak oluşturduğu otomatik uyarıları da burada görebilirsiniz. Bu uyarılara örnek olarak gelir, ortalama ziyaret süreleri, hemen çıkma oranlarını verebiliriz. Özel uyarılar bireysel kullanıcılara aittir. Başkalarını sadece e-posta uyarılarına ekleyerek bilgilendirebilirsiniz.
************************************
Custom Alert oluşturma

Oluşturabileceğiniz bazı Özel Uyarılar
************************************
Hemen çıkma oranının önceki güne oranla %30 artması
************************************

Bounce Rate’in önceki güne oranla %30 artması açılış sayfalarınızda bir problem olduğunu, yeni eklenen içeriklerin dikkat çekmediğini, sayfalarınızda bir problem olabileceğini gösterebilir. Uyarıyı kaynak, araç, kampanya veya sayfalarınız için hazırlamanız daha spesifik ve odaklı sonuçlar almanızı sağlayabilir.
************************************
PPC kampanyalarınızın getirdiği dönüşümün %50 azalması
************************************

Bu şekilde bir uyarı oluşturmanız yayına aldığınız yeni kampanyaların çok sevilmediğini, sepet adımlarında veya ödeme sayfalarında v.b problemler olduğunu gösterebilir. Tabi bu raporu dikkate alırken ziyaretçi sayınızdaki değişiklikleri de masaya yatırmanız gerekecektir. Bu raporu aynı şekilde dönüşüm oranlarınız için de kullanabilirsiniz.
Ölçümleme ve Site hataları
Tüm trafik > şundan küçükse > 1
************************************
Sitenizde veya GA etiketlerinizde oluşabilecek problemler için özel uyarı oluşturabilirsiniz.
************************************
Hedefler
Web sitenizinde gerçekleşen gollerin anlık düşüş / yükselişler için özel uyarılar oluşturabilirsiniz. Uyarı sonrası diğer metrikler ile hedef dönüşüm sayısı veya oranlarını karşılaştırabilir, buna neyin neden olduğunu görebilirsiniz.
Google Adwords
Google Adwords hesabınızda TBM, gösterim, tıklama, tıklama oranı veya maliyet gibi metriklerde dalgalanmalar oluşabilir.