Kadınların Radyolara İlgisi Artıyor!


URYAD A.Ş. ve Nielsen tarafından her ay en az 5 bin hane ve 7500 birey ile yapılan “Radyo Dinleyici Olcumu Araştırması”nın Kasım 2015 sonucları acıklandı. Turkiye genelinde radyo dinleme oranları hem hane bazlı hem bireysel bazlı sonuclarda yukseldi. Hane bazlı radyo dinleme oranlarında Turkiye geneli sonuclar bir onceki aya gore yuzde 2,5 artarak yuzde 47,5 oldu. Bireysel bazda sonuclara gore de kadınların radyo dinleme oranı yuzde 39,4’ten yuzde 41,7’ye yukseldi.

URYAD A.Ş. Genel Muduru ve URYAD Yonetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay: “Radyo Reyting Araştırmamızın Kasım 2015 sonuclarında hem birey hem de hane bazında radyo dinleme oranlarının onemli oranda arttığını goruyoruz. Kadınların radyo dinleme oranları da yuzde 2,5 kadar artış gosterdi. Bir diğer onemli veri ise calışanların radyo dinleme oranı yuzde 56,4 iken calışmayanlarda bu oran yuzde 40,4. Bu sonuctan da calışanların ofiste ve yolda, sabah ve akşam drive time dediğimiz işe giderken – işten donerken daha cok radyo dinlediğini cıkartıyoruz” dedi.



* Radyo Dinleyici Olcumu Araştırması, URYAD A.Ş. ve Nielsen tarafından her ay duzenli olarak yayınlanmaktadır. Araştırmanın sonuc sıralaması, URYAD A.Ş.’ye uye olan kanallar arasında yapılmaktadır.

Kaynak: Oydar.com

Pretend'in yorumu: Bu konuyu neden paylaşıyorum ? Radyo bir guctur ve sahip cıkılması gereken bir değerdir. Kadınlar uygun bir hedef kitle şimdiki populer kulture bakarsak,ozellikle Turkce pop calan radyolar bayanlardan yuksek ilgi goruyor

__________________