Markanın aracların gucune dair bir guncelleme yapmasının bu sene icin biraz daha zaman alacağı konuşulurken ve mutlaka kapasite artışına dair bir beklentinin varlığı da ortadayken Tesla, yeni ozellikleriyle de kullanıcıları memnun edecek gibi gorunuyor. Yazımızın başında her iki modelde de performansa dair cok buyuk değişikler yapılmadığını soylememiz gerek. Ayrıca yapılan bu yeni guncellemenin herhangi bir donanım değişikliği icerip icermediği veya Tesla'nın yazılımında ve verimlilik formulunde daha fazla değişiklik yapmanın sonucu olup olmadığı da henuz net olarak belli değil.
[h=2]Yenilikler hakkında detaylı yorumlar henuz gelmedi[/h]
Tesla, en son bazı aktarma organları değişiklikleri yaptıktan sonra gectiğimiz yılın Nisan ayında Model S ve X serisini guncellemişti. Bu guncelleme sonrasında, menzil icinde %10'dan fazla iyileşme goruldu. Şu an icin aracların şarj oranlarında da bir değişiklik yapılmadı, her iki araba da 200kW maksimum şarj hızına sahiptir olarak kullanıma sunuldu. Bunların yanında her ikisinin de hala ucretsiz super şarj icin uygun durumda olduğunu eklemeden gecmeyelim.
Gelen yeniliklerden biri olan 19″ tekerleklerin ise onceki tekerlek secimlerine kıyasla aerodinamik bir fayda sağlayabileceği yorumları yapılıyor. Tempest jantların onceki jant seciminden daha duz olduğu biliniyor ve bu nedenle aerodinamik icin biraz daha iyi olabileceği on goruluyor.

Ayrıca Tesla CEO'su Elon Musk tarafından yapılan en yeni acıklamaya gore, son aylarda uretilen tum S / X otomobillerinin aslında belirtilen EPA aralığının uzerinde olduğu bildirildi. Cok merak edilen yazılım guncellemesinin de cok yakında ucretsiz olarak kullanıma acılacağı eklendi. Bunların yanında Tesla ’nın artık modellerine daha fazla tekerlek ve lastik seceneği eklemek istediği de bildirildi. Yeni ozellikler hakkında gelecek kullanıcı yorumlarını ve şirketin vaatlerinin ne kadarını gercekleştireceğini ise ilerleyen gunlerde hep beraber goreceğiz.