Mikatur ortaklarından Timucin Kuş, Turizm Guncel’e hem yeni planlarını anlatı hem de mevcut sisteme yonelik eleştirilerini dile getirdi
Timucin Kuş ile yaptığımız roportajdan satırbaşlarını sizlere aktarıyoruz;
“1 Ocak itibariyle yeni yazılımlarımızı acmayı planlıyoruz. Yıllar once internete inanmış, bununla ilgili ciddi yatırımlar yapıp online dunyadaki yenilikleri gorup uygulamıştık. Bu sisteme inandık. Turkiye’de ofline olarak yuruyen 2006 yılındaki turizm sektorunun şu anda geldiği nokta, herkesin markasının sonuna com koyarak devam etmektedir. Maalesef biz ulke olarak işe yaramayan şeyleri bir anda alıp, işe yarayan ve bizi geliştirecek olan şeyleri sona bırakan bir milletiz. Online da bunlardan biriydi. Yine de Turk acenteler ciddi bir yatırım icine girip en azından kendi turizm payımıza daha cok sahip cıkmaktadırlar.
YAZILIM İCİN 2.7 MİLYON DOLARLIK YATIRIM
Bizim satışlarımızın yaklaşık yuzde 90’i online’dir. Yuzde 10’u offline.. Hayata gecireceğimiz bu yazılım, kullanıcı dostu ve zaman olarak cok hızlı bir sistem… Bir suru urunu bir anda size birleştirip satın alabiliyorsunuz. 600 bin dolarlık bir yatırımı sadece hızla ilgili yaptık. Biz şu anda Ferrari arabasıyla Ferrari şoforunu bir araya getirdik. Bu yazılım icin 2.7 milyon dolarlık bir yatırım yaptık. Devam edeceğiz.
10 BİN ODAYLA SINIRLI KAMPANYA
Dunyada sadece bizim ulkemizde uygulanan bir sistem vardır. Yabancı, kendi vatandaşından daha pahalıya konaklatılır. Bizim ilk hedefimiz bu işe başlarken, kendi ulkemizin insanlarının daha ucuza konaklama yapmalarıydı. Bu yolda ciddi adımlar attık. Şimdi ilginc bir kampanyayla, belirli otellerin katılımıyla cok cok cok ucuz fiyatlarla yaklaşık olarak 10 bin odayla sınırlı olan bir kampanya yapacağız. Ulkemizde biraz farklı politikalar izletmek gerekiyor. İnsanlara secenekler sunan mantıklı hareketler yapılması gerekir. Bu bir reklam butcesi gibi duşunulecek bir kampanya olacak. Kampanyaya katılan otellerle konuşacağız. 20 bin Turk’e bu yaz tatil yaptırmayı hedefliyoruz. Coook ucuza tatil yapacak.
OTELCİLER KENDİLERİNİ ONLİNE DUNYAYA NASIL TANITACAK?
2015 bizim acımızdan kolay gececek. Turkiye’deki otel yatırımları yanlış bir yapılanma icinde… Online dunyada 30 milyon 40 milyon euro para harcayıp hala bir otel fotoğraf video helikopter cekimi yaptırmıyorsa, online dunyaya kendini nasıl tanıtmayı duşunuyor, merak ediyorum.
COST HESAPLARI YAPILIYOR PEKİ TATİLCİNİN MİDESİ?
Hizmet vermeden hicbir şey yapamazsınız Artık her şey dahil dunyada otelcinin aklına getirmediği tek bir şey var. Muhteşem cost hesapları yapılırken, insanların midesinin ne kadar olduğu hesaplanmamakta. Ne yiyip ne icebileceği bir şekilde unutulmuştur. İlk once goz doyulacak, gozlere servis yapacak. İnsanların her şey dahil sistemlerde en buyuk ozelliği gozlerini doyurmaktır. Biz maalesef hala rakıyı veya alkolu kotu plastik bardaklarla servis ediyoruz.
2015’TE 450 BİN KİŞİYİ TATİLE GOTURECEĞİZ
2014 yılını 350 bin paksla tamamlayacağız. 2015’teki hedefimiz yurtici ve yurtdışı konaklama bazlı olarak 450 bin kişiyi yeni sistemle tatile goturmek.. Kafamızdakilerin şu ana kadar turizmle ilgili yuzde 20’sini proje bazlı gercekleştirdik. Yuzde 80’lik kısmı onumuzdeki yıllarda inşallah hayata gececek.
KAYNAK
__________________
Cost hesapları yapılıyor, peki tatilcinin midesi?
Turizm ve Tatil0 Mesaj
●39 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Kültür & Yaşam & Danışman
- Danışman
- Turizm ve Tatil
- Cost hesapları yapılıyor, peki tatilcinin midesi?