DTM'in Misano'da gercekleştirilen 2. yarışını Joel Eriksson kazanırken, misafir olarak yarışa katılan Alessandro Zanardi 5. olarak onemli bir sonuc elde etti. Yağmurun etkilediği yarışta doğru zamanda pite gelerek yağmur lastiklerine geciş yapan Erikkson, on gruptaki pite gelmeyen isimlerde farkı kapatmayı başardı. On gruptaki isimler zorunlu pit stoplarını yaptıktan sonra Eriksson, liderliğe yukseldi ve DTM'deki ilk zaferini elde etti. Gec pit stop yapan pilotlar icerisinde lider durumda olan Edoardo Mortada, pit stopun ardından 2. olurken podyumu tamamlayan isim Rene Rast oldu. Robin Frijns yarışı 4. sırada tamamlarken onu misafir olarak katılan Zanardi takip etti. Ozel yapım aracla mucadeleye katılan Zanardi, uzun sure pite girmeyip yağmurlu bolumde pist ustunde kalmayı başarmasının ardından bir anda kendisini on grupta buldu. Zanardi, 5. sırada yarışı tamamlamayı başararak buyuk bir iş başardı. Misano'ya şampiyona lideri olarak gelen Gary Paffett, bugunku yarışta puan alamadı. Dunku yarışı kazanan Paul di Resta, bugunku yarışta 6. olunca şampiyona liderliği di Resta'ya gecmiş oldu. Yarış başlamadan kısa sure once yağmur dursa da, pistin kuru zemin lastikleri icin aşırı ıslak olduğu duşunuldu. Yarışı kazanan Eriksson dışında herkes yağmur lastikleriyle başladı. Eriksson, ilk başta cok sıra kaybetti ve bu kumar yanlış gibi gorundu. Ancak pist hızlı bir şekilde kurumaya başlayınca, pilotların coğu erkenden zorunlu pit stoplarını tamamlamayı ve kuru zemin lastiklerine gecmeyi tercih ettiler. Eriksson, pite gelmeyen ve yağmur lastiklerinde olan diğer pilotlarla aynı dereceleri yapmaya başlamıştı ki bir anda tekrar yağmur başladı. O esnada startta liderliği ele geciren Mortara, Rene Rast, Robin Frijns ve Alex Zanardi henuz pite girmemişti. Diğer tum pilotlar bir kez daha yağmur lastikleri icin pite gelince tuhaf bir yarış olmaya başladı. Eriksson, sadece bu esnada pite geldi ve tek pit stopla yarışı tamamlayabileceği pozisyona geldi. 2. pit stopların ardından Eriksson haric diğer tum isimler bir tur geriye duştuler. Lucas Auer'in kazası sonucu guvenlik aracının piste girmesiyle, Eriksson'un dezavantajı ortadan kalktı ve lider grup pite girdiğinde liderliğe ulaşabileceği duruma geldi. Guvenlik aracından sonra pite girmeyen isimler zorunlu pite geldiklerinde, tam olarak belenen oldu ve Eriksson liderliğe yukselerek yarışı kazandı. MOTORSPORT
__________________