Ferrari 150° Italia - Yeni On Fren Kanalı Şangay'da Cuma gunu yeni bir on kanadı denemelerinin yanında Ferrari pilotu Fernando Alonso, yeni bir on fren kanalı sistemi uzerine calıştı. Bir kabuk (sağdaki ok) ve kucuk bir deflektor bulunan yeni kanal, on kanal, on kanattan gelen havayı daha iyi kontrol etmek ve lastiklerin etrafındaki hava surtunme etkisi azaltmak icin tasarlandı. Sauber ve Toro Rosso ile birlikte Ferrari, boyle bir cozum kullanmayan bir takımdı; ki gecen sene coğu aracta bu sistem vardı. Toro Rosso STR6 - Duzenlenmiş Egzoz Cıkışı Toro Rosso, Cin'e egzozunda duzenlenmiş bir cıkışla geldi. Eski uyarlamada (icteki resim) esas değişiklik, tepedeki yatay kanatcık eklentisi (mavi alan). Antrenmanda pilotların bu duzeni denemesinin ardından takım, sıralama ve yarış icin bunu araclarından cıkardı. Toro Rosso ayrıca difuzorun yan kanallarına doğru hava akışını geliştirme adına fren kanallarını duzenledi. Ferrari 150° Italia - Egzoz Yerleşimi Bu sezon coğu takım, gecen senekilere gore farklı bir egzoz duzeni kullanıyor. Birincil bozular, one doğru yonlendirilmiş (ana resim). Ferrari bu eğilimi 2005 senesinde uretti (icteki resim) ama egzozu daha da ileri uflemesi amacıyla geri donuş yaptı. Altı sene sonrasında en son duzenek, sıkı bir şekilde paketlenmiş karoser icinde boş alan yaratma ve arka kanat ile difuzore olan hava akışını geliştirme amacıyla tasarlandı. Williams FW33 - Egzoz Yerleşimi Williams Cin'e Red Bull tarzı bir egzoz duzeni getirdi (buyuk resim). Bu cozumu uygulama adına takım, sistemin yerleşimini, Ferrari'dekine benzer şekilde duzenledi. Sadece bir takım parcanın elde olması nedeniyle ilk başta Rubens Barrichello bunu antrenmanda denedi; Maldonado ise standart duzende kaldı (icteki resim). Bununla birlikte Williams, yeni duzeneğin karoserde yanma sorunu oluşturması nedeniyle Barrichello'dakini de standarda cevirdi. Red Bull RB7 - Arka Difuzor Guncellemesi Red Bull, Cin'de difuzorun dış duvarlarında kucuk bir değişikliğe gitti. Gorunurde optimum performans icin yere beklenen kadar yakın değildi (sarı bolum). Bu durum, rakiplerine gore arka kısmı yuksek kalan RB7'nin olağan dışı ayarları ile birleşti. Ayrıca Red Bull, hava cıkışını geliştirme adına difuzorun tepesine kucuk bir kanatcık yerleştirdi (mavi ok). TRF1 __________________