Paddy Lowe, FIA'ya resmi olarak başvurdu ve fabrika takımlarıyla muşteriler arasındaki parca paylaşımının sınırlarını acıklamasını istedi. Haas, 2016 yılında Formula 1'e girerken, kurallar dahilinde izin verilen tum parcaları Ferrari ve diğer partnerlerinden almış ve bu yıl dordunculuk icin Renault ile mucadele ederken, Williams gibi tarihi bir ekibi de geride bırakmıştı. Gunther Steiner tarafından yonetilen Haas, Ferrari'den guc unitesinin yanı sıra vites kutusu, arka ve on suspansiyon ve fren sistemini alıyor. Şasi Maranello'da tasalanırken, Varano de' Melegari'de bulunan Dallara tarafından uretiliyor. Amerikalı ekip aynı zamanda aerodinamik parcalarını da burada geliştiriyor. Kağıt ustunde, havayla temas eden tum parcalar, mevcut Formula 1 takımları tarafından tasarlanmalı. Ancak Grove merkezli Williams'ı yoneten Paddy Lowe, bu konuda daha net bir acıklama istiyor gibi gorunuyor. Racing Point'in Mercedes'in "genc takımı" olmak istediği sır değil. Bu konuda şimdiye kadar hicbir şey yapılmadı. Ancak Lawrence Stroll'un Mercedes'le daha yakın bir ilişkiye sıcak baktığı biliniyor. Bu ilişkinin daha da ilerleyeceği duşunuluyor. Bununla birlikte Williams, Mercedes'in vites kutusunu kullanmak yerine kendi vites kutusunu kullanıyor. Mercedes'in patronu Toto Wolff, ekonomik anlamda destek almak amacıyla sahip oldukları ceşitli parcaları diğer takımlara verebileceklerini soylemişti. Ancak Williams bağımsızlığını surdurmek istiyor ve bunu yaparken rakiplerinin de aynı şeyi yapmasını istiyor gibi gorunuyor. Haas ve Racing Point dışında Sauber ve Ferrari arasında yine yakın bir ilişki var. Aynı zamanda Red Bull ve Toro Rosso'nun da bu yıl aynı motoru kullanacak olmalarından oturu daha yakın bir ilişkiye sahip olacaklar. Williams, ortak parcaların coğalmasından korkuyor ve FIA'dan neyin yasak olduğunu acıklamasını istiyor. Bunun icin de yeni sezon oncesi FIA'ya başvuruda bulundu. İlerleyen haftalarda bu konunun netlik kazanması bekleniyor. Gunluk Gazeteler
__________________