Konu
:
Ağlamak ve samimiyet
04-09-2019, 17:53:37
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Arkadaşlar ağladığımız zaman neden kendimize en samimi olduğumuz andır . Bunu hic duşundunuz mu? Hadi cevaplarınızı bekliyorum.. Byeee.
__________________