Konu
:
İlişkilerde ilk adımı atan mısın? Yoksa bekleyen mi?
04-09-2019, 17:51:11
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Kimileri etkilendikleri insan icin her adımı atarken, kimileri de biraz daha geri planda durmayı secer. Peki, sen hangisisin?
İlişkilerde ilk adımı atan mısın? Yoksa bekleyen mi?
__________________