Konu
:
Msndeki iletinizi surekli değiştirenlerden misiniz ?
04-09-2019, 17:49:52
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
ben hic değiştirmem uzun bir sure aynı iletiyi kullanırım [yani goruntu adı]
benim iletim:
I [k]now what you want - Nescafe bile 3 u 1 arada, ben yalnızım ?
uzun suredir degiştirmedim
değiştirdimi yazı yazmıorlar sanki yabancıymışım gibi
__________________