Sen calış,sen doğur,sen savaş ,sen sus ! ! !
Gun gelicek herkez sana sadece insan diiyecek ...
diyecekmi ?Hic bir şey icin değilse bile bu umit icin yaşarım

cok guzel reklam.Yorumlarınız...
NOT:ne gazetesi olursa olsun anlatmak istediğim sadece anlatılmak istenendir.O yuzden gazete hakkındaki yorumlarınızı kendinize saklayınız
bu gazeteyi seviyorum diye acmadım konuyu.
http://rapidshare.com/files/11506828...cek...avi.html
upload ettim vidyoyu merak edenler indirebilir
__________________