Konu
:
Kapı Caldığında "Kim O ?" Sorusuna Bizden Başka " Benim " Diyen Bi Millet Varmıdır?
04-09-2019, 15:43:31
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Kapı Calınır Apartmandaki Diyofandan Veya Kapıdan " Kim O ? " Denilir
Amac Karşı Tarafdakinin Kim Olduğunu Ogrenmek
Ancak Karşı Taraf " Benim " Diye Yanıt Verince Olan Olur
Bu Tur Cok Orneklere Rastladım.Bazı Zamanlar Bende Yaptım.Aslında Kendini Kapıda Tanıtmak Sacma Gelir..Ve Benim Diyerek Geciştirilir.Ne Derseniz Diyin Kapı Sonunda Acılır
Peki Ya Siz Kim O ? Sorusuna Ne Şekilde Yanıt Verirsiniz ? Soruya Cevap Olarak Benim Diyen Başka Bir Toplum Varmıdır ?
__________________