Cok televizyon izleyen biri değilim. Bugun boş zamanım oldu ve birazcık televizyona bakayım dedim ve kanalları gezmeye başladım, oyle bir şaşırdım ki ne eski televizyon programları ne edep ne haya ne de ahlak kalmış. Her yerde ayrı bir cıplaklık var bizim icin fazla onemli değil de herkesin kendi tercihi. Ama bir sorun var yetişkinlerden cok televizyonları 0 - 11 yaş aralığındaki cocuklar izliyor her cocuğun ebeveyni başında durmuyor ne yaptığına bakmıyor ya bu cocuk o kanalı acsa ya o kanaldan izlediği şeylerden kotu ornek alsa? Artık bunu duşunmuyoruz eskiden ailecek izliyebileceğimiz programlar vardı hic de duşunmezdik bunda cıplaklık var mı bunda ahlaksızlık var mı diye ama şimdi duşundum ailemle 5 dakika televizyon izliyemem. Her yerde ayrı bir cıplaklık var. Ben mesela televizyon karşısında utancımdan yerin dibine giriyorum onlar nasıl utanmıyorlar bilmiyorum. Eğer bu boyle devam ederse gelecek nesil hic de ahlaklı olamayacak gibi.
Sizlerle duşuncemi paylaşmak istedim.
Sizde goruşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Televizyon izlenemez hale geldi
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Televizyon izlenemez hale geldi