Evet arkadaşlar okulların acılmasına az kaldı. Ee haliyle ders calışmakta lazım. Okulların acılması ve başka bir nedene dolayı Technopat uzun sure giremiyeceğim. Kimi kırdıysam ozur dilerim. Hakkını helal edin. Biraz filmlerdeki ayrılma sahnesi gibi oldu ama neyse.
Bana az şey oğretmediniz.

Not: İster hesabımı silin ister silmeyin benim icin farketmez.

Teşekkurler Technopat.