Arkadaşlar forumda boyle yok banımı kaldırın diyor banlanıyor tekrardan başka hesap acıyor geliyor bunda farkında değil mi daha cok ceza alacağını? Biri geliyor biraz once kufrediyor noldu bu insanlara ne alıp veremediğiniz var Technopat'la arkadaş ilk olarak insancıl yaklaşımlarla konuşun burada nedir bu kufur edince adam mı oluyorsunuz anlamadım ki ? Nereden cıktı bu insanlar size soruyorum arkadaşlar !