Arkadaşlar 15 dakika once facebook hesabım bug'a girdi.

Otomatik mesaj yollama programı yapmıştık bir nevi (Flood), programı deneyeyim dedim denemez olaydım

Hesaba giriyorum, mesajlara tıklıyorum hic bir şey değişmiyor. Normal sohbetten yazışabiliyorum, ama eski mesajları goremiyorum. Bu sorunu nasıl halledebiliriz? Facebook'a mail atsam duzeltirler mi?