Otomatik mesaj yollama programı yapmıştık bir nevi (Flood), programı deneyeyim dedim denemez olaydım
Hesaba giriyorum, mesajlara tıklıyorum hic bir şey değişmiyor. Normal sohbetten yazışabiliyorum, ama eski mesajları goremiyorum. Bu sorunu nasıl halledebiliriz? Facebook'a mail atsam duzeltirler mi?