Arkadaşlar, İstanbul Gazi Osman Paşa tarafında calışıyorum. Bugun Kucukkoy'de bulunan Asya Sağlık Hastanesi'nin bayrağını indirip hemen yan tarafında bulunan karakoldaki bayrağı indirmeye calışmışlar ama bu sefer indirememiş. Polis bacağından vurmuş. Kaldırım kandı hep. Neden boyle yapıyorlar? O bayrak batıyor mu acaba?