Carşamba gunu eskişehirde cok yağmur yağdığı icin bisikletimi ustu kapalı (balkon) olan bir ara sokağa kilitledim. Bilgisayar topluyorum, parcalarla uğraşırken tamamen aklımdan cıkmış 5 dakika once gittim kilitlediğim yere yerinde yoktu. Uzulduğum olay daha 2 hafta once bisiklete 500TL masraf yapmam. Aileme olayı nasıl anlatacağım bilmiyorum, bu 2. bisiklet caldırışım oluyor maalesef. Kilitlediğim yer:
Dosya Ekleri

IMG-20220827-WA0011.jpeg 144,5 KB · Goruntuleme: 205