Oncelikle herkese selam. Bu hayatta neler oluyor diye duşunurken 2000'lilerin liseli olması geldi aklıma. Hayretler icersindeyim. 2000 ve lise. Siz bu konu hakkında ne duşunuyorsunuz ? Bence korunmaya alınmamız lazım. 90'ların nesli tukeniyor