Bende Raybanın bir guneş gozluğu var fakat benim gozumde astigmat ve miyop var. Gozluk numarasız bu yuzden numaralandırmaya karar verdim optiğe gittim ve 100 tl olacağını soylediler. Gozluk camları pahalı olduğunu bildiğim icin şu soruyu soracağım gozluk camı değişmeden numaralandırılabilinir mi?