Oncelikle şuradan başlayayım ki bence bu cok sacma. İmzaya bilgisayarın sistemini yazmayı gorgusuzluk olarak gorenler var. Bazı konularda gormuştum. İkinci olarak yazacaksak nasıl yazmalıyız.