Bu hesabı acmak zorunda kaldım. Cunku hesabım ceza aldı ama neden aldığını bilmiyorum.
Ust kısımda yazan bilgi bu şekildeydi: "Sistem Toplama Konu Limiti Aşımı" nedeniyle 4 Temmuz 2014 17:07 tarihine kadar yetkileriniz kısıtlandı.
Ben konu acmadım sadece yardım ediyordum. Kopyala yapıştır derken bir yanlışlık olmuştu ve bende yanlış link attım. Daha sonra bunu duzenle dediğimde sayfada hata oluştu. Yani duzeltemedim. Sonuc olarak ise 1 ay ceza aldım.
Ortak hesabım şudur : @osman Hulusi Evrensel .

İtiraz olarak bu yazıyı yazıyorum. Cezanın kaldırılmasını talep ediyorum. Lutfen cevap veriniz. Konuyu da kapatmaz iseniz sevinirim.

Teşekkur ederim.