Ben 14 yaşındayım ve teknoloji ile ilgili her şeyi araştırıp orenmek isteyen birisiyim. Bu teknoloji sevdası 6 yaşında eve bilgisayar alındığında başladı. İlk olarak pek bişey bilmediğim zamanlardı, daha okuma yazma bilmiyordum. Biraz zaman gectikten sonra 2012 civarı Technopat ile tanıştım. Sevdim, cunku herşeyi buradan oğrenebiliyordum. Videolar, yazılar ve samimiyet bunlar onemli. Kısacası hangi okullara gitmeliyim ve Technopat'da nasıl editor olurum?