Konuyu sohbet amaclı acıyorum. Okullar acılıyor ne yapsam bilmiyorum. Spor mu oyunlara mı odaklansam deslere mi ağırlık versem kızlarla ortam mı yapsam agalarla mı takılsam sessiz cocuk mu olsam cok kararsızım.