Selam. Kendimi bildim bileli cok uşengecim. Yemek yemeye bile uşenir hale geldim şu sıralar. Duşa girmek, bakım yapmak bunlara bile uşeniyorum nedenini bilmiyorum. Bu uşengecliğimi nasıl yenebilirim, ne yapmam lazım ya da aynı durumu yaşayan var mı?