Arkadaşlar, yarin bir siniflar arasi mac oynayacağız. Bir sınıfla bir tanıdık maci satmamizi kiz arkadasinin izleyeceğini satarsak yemek ismarlayacagini soyledi ama satarsak biz bayağı rezil olacağız. Ne yapmalıyız?