Son zamanlarda cevremde erken yaşta evlenen (23-25 yaş aralığında) kim varsa boşanmaya başladı. Kimi 3-4 kimi 7-8 yıl evlilikten sonra boşanıyor. Sizce erken yaşta evlilik ne kadar mantıklı? Siz olsanız kac yaşını beklerdiniz?